Wanneer u ontevreden bent over het handelen eSCe Orthopedagoog hoop ik dat u naar mij toe komt en we hier samen een oplossing in kunnen vinden.
Heeft u toch een klacht, dan kunt u deze melden via de mail. Klachten wordt zo snel mogelijk doch binnen 3 weken behandeld. Indien er langer nodig is om op de klacht te reageren dan wordt u daarover geïnformeerd binnen deze termijn. Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld, en worden digitaal afgehandeld en geregistreerd (en voor duur van 2 jaar bewaard).
Mocht u een klacht in willen dienen bij een onafhankelijke partij dan kan dat bij een van de beroepsverenigingen waar ik ben geregistreerd. Dit zijn de Nederlandse Vereniging voor voor Orthopedagogen (NVO) en Stichting Kwaliteitsregister Jeugd (SKJ). De klacht moet gaan over het beroepsmatig handelen van eSCe Orthopedagoog. Zie voor meer informatie https://www.nvo.nl/beroepscode-en tuchtrecht/klachtenprocedure.aspx en/of https://skjeugd.nl/tuchtrecht/klachten/ik-heb-een-klacht/.
Het oordeel van het NVO dan wel SKJ is bindend, en eventuele consequenties zal eSCe Orthopedagoog zo snel mogelijk naar handelen.
Tevens verwijs ik u naar de Stichting Advies en Klachtenbureau Jeugdzorg op https://www.akj.nl/welkom/ . Hier vindt u meer informatie over de beschikbaarheid van vertrouwenspersonen die u ondersteunen bij onvrede en/of klachten.
In het geval van een training/opleiding/scholing:
Middels een evaluatieformulier vindt een evaluatie plaats, welke wordt gebruikt voor het monitoren van de kwaliteit van de training/opleiding/scholing.
Klachten kunnen gemeld worden bij de trainers, mondeling dan wel via de mail naar sanne@esce-orthopedagoog.nl en worden met u en/of de opdrachtgever besproken. Tussentijdse klachten en/of feedback wordt gebruikt om de training waar nodig nog meer af te stemmen op de wensen en mogelijkheden van de deelnemers.